I started a blog, which nobody read……

上一次去看博文,他推荐给我一首很有意思的歌,内容不错,在网上查了下来龙去脉,果然很有厉害,希望大家也欣赏一下。


2006年8月14日,为庆祝Blogger增加新功能的重大升级,biz stone奉献了一首幽默有趣的歌 I Started A Blog Nobody Read(中文译名:《我的博客没人看》)


这首歌非常如实的刻画出了每个Blogger刚开始时没有人关注的无奈心情,因此国外甚至有人把它尊为 Official Blogger Song (Blogger官方歌曲),赶快来听一下吧


(点击下载)


歌词:


I started a blog which nobody read
When I went to work I blogged there instead
I started a blog which nobody viewed
It but be a cache but topics include
George Bush is an evil moron
What's the story with revolving doors
I'm in love with a girl who doesn't know I exist
Nobody hates preppies anymore I started a blog but nobody came
No issues were raised
No comments were made
I started a blog which nobody read
I'll admit that it wasn't that great but if you must know here's what it said
100 of my favorite albums
200 people I can't take
400 movies I would like to recommend
10 celebrities flowing through my mind to assassinate (?)
I started a blog
I sent you the link
I wanted the world to know what I think I started a blog but when I read yours, it made me forget what I had started mine for ……




Technorati :

评论

doylecnn说…
这首歌成功的描述了我的blog的现状...
匿名说…
loving you
......................
................................
匿名说…
也是我的

君君
匿名说…
没想到有人比我还肉麻~~~嘿嘿
匿名说…
君君??
WHO 也???
Lyon说…
thanks anjiaka!it's very kind of you.
Lyon说…
Lyon的声明:
我知道你们都很爱我,可是都说爱,我也不知道是谁说的,请爱我的人以后说爱我时最好不要以匿名的方式留言。最好在下面著名自己是谁,以便我及时联系 ;)
匿名说…
君君就是君君啊
有什么问题吗
君君
匿名说…
君君和LYON什么关系啊
Lyon说…
关系复杂啊……呵呵

热门博文